fizykoterapia łódź
Usługi >> Masaże

MASAŻE

1. Masaż Klasyczny

Masaż klasyczny jest metodą leczenia zewnętrznych i wewnętrznych objawowów jak i przyczyn choroby. Polega na mechanicznym drażnieniu tkanek, wywierając wpływ na organizm. Masaż klasyczny charakteryzuję się 8 technikami wykonywanymi w odpowiedniej kolejności.

• Głaskanie,
  • Rozcieranie,
  • Ugniatanie,
  • Oklepywanie.
  • Wstrząsanie.
  • Wibracja.

Masaż klasyczny może być całościowy, czyli taki gdzie masowane są kończyny dolne i górne, plecy i kark, brzych i klatka piersiowa lub częściowy, gdzie masowany jest tylko wybrany przez pacjenta obszar np. same plecy i kark lub nogi.

2. Masaż Segmentarny

Masaż segmentarny jest to zespół rękoczynów, które stosuje się w celuświadomego odruchowego oddziaływania na wszystkie tkanki i ich zmiany chorobowe. Głównym założeniem masażu segmentarnego jest opracowanie każdej odruchowej zmainy tkankowej przez zastosowanie najwłaściwszej techniki.

3. Masaż Sportowy

Masaż sportowy jest podobny do masażu klasycznego. Różnica polega tylko na tym, żę podczas masażu sportowego stosujemy dłuższe, bardziej energiczne i silniejsze rozcieranie, ugniatanie i oklepywanie. Celem masażu sportowego jest zapobieganie objawom patologicznym, które mogą powstać w wyniku przeciążeń występujących w sporcie.

4. Masaż Bańkami Chińskimi

To masaż leczniczy, który pobudza krążenie krwi i płynów ustrojowych. Wspomaga prawidłową dietę, w tym usuwa cellulit oraz toksyny z organizmu. Ponadto ujędrnia i wygładza skórę. Jest to bardzo popularna forma masażu.

5. Orientalny Masaż Stóp

Jest wprost stworzony do wszelkich problemów związanych z napięciem nerwowym. Relaksuje, pobudza do życia, a także pomaga w problemach ze snem, które wywołane są silnym stresem. Ponadto masaż ten przywraca witalność oraz oczyszcza organizm z toksyn.

6. Masaż Oreintalny Ciepłymi Olejkami

To wyjątkowa technika inspirowana różnymi technikami z dalekiego wschodu. Jej główne zastosowanie to uelastycznianie i ujędrnianie skóry. Jednak dzięki odprężaniu mięśni, a także doskonałemu zapachowi odpręża i pobudza człowieka do życia.

7. Egzotyczny Masaż Kokosowy

Działa kojąco na skórę. Nawilża ją, łagodzi podrażnienia, a także minimalizuje rozstępy. Masaż ten charakteryzuje się przyjemnym zapachem oraz utrzymującym się przez długi czas efektem elastyczności i sprężystości skóry.

8. Masaż Pałeczkami Bambusowymi

To masaż relaksacyjny. Główne zastosowanie masażu pałeczkami bambusowymi to: usuwanie napięć mięśniowych i toksyn, modelowanie sylwetki, usuwanie cellulitu. Zabieg jest wykonywany za pomocą rolowanych po ciele pałeczek bambusowych.

Centrum Medyczne TRIMEDIC

ul. Kopcińskiego 69/71